Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen
29.11.2023, aamupäivän webinaari
Lisää ammatillista osaamista hoitaa haasteellisia asiakastilanteita ja palautua tunnepitoisista kohtaamisista. Haastavat asiakastilanteet voivat olla stressaavia ja vaativia, mutta on tärkeää osata käsitellä niitä ammatillisesti ja huolehtia omasta hyvinvoinnistaan.
Koulutuksen kuvaus
Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
- Ammattimainen palautteen vastaanottaminen
- Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Näkökulman vaihtamisen taito
- Pettyneen, ärtyneen, vihaisen asiakkaan kohtaaminen
Kouluttajana Teija Mykrä, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Valmennustalo Virta Oy
Koulutuksen sisältö
Ammatillisuuden säilyttäminen haasteellisessa tilanteessa
- Kun toinen provosoi, provosoidutko?
- Tunteet tarttuvat – miten säilyttää riittävä etäisyys?
- Kiihtyneen henkilön rauhoittaminen viestinnän avulla
Palautuminen stressaavista tilanteista
- Stressiä ylläpitävien ajatusmallien taltuttaminen
- Mielenrauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito
- Energisoiva vuorovaikutus työpaikalla – työnilon vaaliminen
Ilmoittaudu
IlmoittauduPaikkoja vapaana
Lisätietoja
Juho Mutka koulutussuunnittelija
juho.mutka@lapinkesayliopisto.fi Puh. 040 502 5679Tutustu perumisehtoihimme